onsdag den 20. januar 2010

En fødselsdags-kimmidoll..


Så er Karolines første fødselsdagsgave købt - tror jeg.. Jeg er lidt vild med de små Kimmidolls og synes de vil passe fint til tøsens sættekasse, som forhåbentlig bliver færdig i weekenden.

Så da jeg fandt ud af de bliver solgt her i byen, kunne jeg ikke dy mig..:)
Men jeg er stadig lidt i tvivl - da jeg også længe har været vild med Momiji pigerne, som Rakel også viser frem.. Måske man bare skulle turde kaste sig ud i at købe udenfor lille landet Danmark..?!

Men tror de her får lov at blive.. Jeg synes de er lidt søde..
Den til venstre er large og de to andre er small..

9 kommentarer:

  1. Hej, fra en ny læser... :-)

    Vil bare lige sige at du roligt kan købe Momiji pigerne i udlandet. Har selv købt i England, men køber ofte en masse forskelligt i USA.

    Det er denne hjemmeside jeg har købt fra: www.doireallyhavetogotoworktoday.co.uk

    Den er under opbygning lige nu, men mon ikke den snart er klar...

    Ellers kan du også købe dem på eBay. :-) Er selv mere til Momiji end Kimmidolls, men det er jo en smagssag. Synes bare der er flere detaljer på Momiji.

    Kh. Tine

    SvarSlet
  2. Hej Tine..

    Velkommen til..:) Og tusind tak for din besked - måske jeg bare skal kaste mig ud i det ude at være alt for meget kylling..;)

    Jeg er også vild med deres fine detaljer og forskellige udtryk - men synes nu også om Kommidolls.. Og så passer de små så fint til sættekassen.. Tror det bliver til lidt af hvert..:o)

    Tak for dine links.. Dem må jeg ha' luret..
    Nyd aftenen..
    Kh

    SvarSlet
  3. Hej Annchen
    Jeg er også helt tosset med kimmidolls! Men jeg har ikke rigtigt kunne finde dem. Hvor har du købt dine henne?? Jeg må altså bare ha' fat i et par stykker:)
    I øvrigt, så er din blog rigtig fin!
    Hilsen Anne (som er spritny i blogland!)

    SvarSlet
  4. Hej Anne..

    Velkommen til bloglandet..:) Jeg er også selv ret ny herinde - men ælsker det;) Og tak for de søde ord..
    Jeg har købt mine i Inspiration - her i Holstebro.. Men nu ved jeg ikke hvor i landet du bor..?! For der er vist flere Inspiration'er, der forhandler den..
    Håber du finder dem..:)
    Kh Anne

    SvarSlet
  5. Tak for dit svar! Nå, men så må jeg da en tur i Inspiration. Mon ikke de har dem i Kbh., hvor jeg bor, når de har dem i Holstebro ;)
    God weekend.
    Kh. Anne

    SvarSlet
  6. Hej igen
    Så er jeg den lykkelige ejer af hele tre kimmidolls! Jeg kan se, vi begge er faldet for den pink - den er også bare fin! Jeg har lagt et billede på min blog, hvis du vil se, hvilke jeg har valgt. Det var i øvrigt ikke nemt at vælge, for der er godt nok mange fine!
    Så tak for hjælpen:)
    Kh. Anne

    SvarSlet
  7. Hej igen anne...
    Nu har de trukket fra min konto, og jeg handlede i Euro som du ganger med omkring de 7, så det var ikke nogen dyr pris.. :) Jeg kom af med 333 danske kr for 2 dukker, et bage kit sæt, en matal boks med klistermærker og fragt, så du kan roligt følge mit link.. ;)
    Hav en go aften..
    kh Rakel.

    SvarSlet
  8. Hej Rakel..
    Det lyder godt..:) Det tror jeg, jeg vil prøve så.. Er de fine...?;)
    Jeg sender lige en mail, så snart jeg ved hvor meget vi skal af med for fragt m.m. for det der papir.. Det er ikke fordi jeg har glemt dig:)
    KH Anne

    SvarSlet
  9. Til jer, der er til momiji dolls, så er min kollega agent her i DK for præcis dem. De sælges bl.a i Illum.

    SvarSlet

Tak fordi du tager dig tiden til at kommentere herinde. Det betyder meget for mig - og gør mig glad;)
Kh. Anne