tirsdag den 26. januar 2010

Nyt navn...

Så har bloggen min fået sit nye navn - i hvert fald som blog titel..:) Annchen - mit kælenavn siden gymasiet, hvor den nuværende tysklærer også var en ren sprognørd - og især tysk var favoritten.. Derfor Annchen..;) Ikke så spændende - men det er jo mig..:o) Selve blog-adressen kan jeg ikke ændre uden at miste en masse.... Så den må jeg fortsat "dele" med den anden Æblekind Heidi..;)

Ellers et snarligt godnat herfra - er helt balret efter to lange arbejdsdage med skole-hjem samtaler i en af mine 5 (gisp!) klasser.. Jeg har først været hjemme 18.30 og har nærmest ikke haft pause, så det kan mærkes.. Så ingen kreativitet herfra i denne omgang - håber på lidt mere resten af ugen..:)

I stedet får I (endnu) et lille billede af hende, der holder mig oppe og hendes dejlige far.. MYYYS:)

3 kommentarer:

  1. Det ser da rigtigt sødt ud billedet.. :)

    Synes dit nye blognavn er rigtigt fint! Det høer sig også mere til dig, for det er jo altid det du underskriver dig som.. SÅ tillykke med det.. ;)
    Hav en go dag..
    kh Rakel.

    SvarSlet
  2. MUMS et billede.. Skønt :-)
    Kram fra C

    SvarSlet
  3. Tak for det piger - er også selv ret glad for billedet..;)

    SvarSlet

Tak fordi du tager dig tiden til at kommentere herinde. Det betyder meget for mig - og gør mig glad;)
Kh. Anne