fredag den 19. februar 2010

En lille genbrugstur..

I går skulle jeg bare ud af hulen.. Det blev til lidt guldgraveri i de nærmeste genbrugs'er..
Der var nu ikke SÅ meget at komme efter - især ikke stof desværre.. Men lidt blev det til - og meget billigt, da der var halv pris i to af butikkerne..
Så nu fik jeg endelig mine Wiinblad platter - til 7,50 stykket..:) En pude med et fint rødt broderi - til en flad femmer. Det samme kostede den lille kande og bladet med en god børneværelsesartikel skulle jeg af med hele 50øre for..
Det blå stof kostede også kun 5 kr - og er faktisk ret fint i mønsteret.. I vaskemaskinen og så ind på hylden til samlingen..


Ellers hækles der firkanter i stor stil her i sofaen, når Karoline ligger stille og ikke orker noget... Købte lidt garn i går af vores rigtig søde men lidt dyre garndame..

Hvor køber I andre godt bomuldsgarn i forskellige fine farver..?:)

Ha' en dejlig aften...:) Måske med x-factor og sofaslængeri, som der vist er dømt her...?

5 kommentarer:

  1. Jeg arbejder i Stof og stil, som har nogle billige! De koster kun 13 kr. pr. stk og hvis man køber 10 eller derover koster det kun 10 kr. pr. stk :o) Super billigt, og jeg har faktisk ikke set det billigere andre steder! :D
    Hvis ikke du har en butik i nærheden af dig kan du købe det over nettet :P

    SvarSlet
  2. lækre ting :)

    dejligt du blev tilfreds med uglen! Også selv om det oudsigt var noget stof du selv har :) håber det er ok selvom det ikke er noget helt andet :)

    SvarSlet
  3. Jeg køber også i stof og stil eller "garnshoppen" i Viborg - de har et stort udvalg og er billige - men ikke så moderne! Men bomuldsgarn har de da.. Det er vist grønhøj garn, der ejer den.

    Jeg kunne se at du var hurtigere på tasterne end mig da Groovymama solgte børnemøbler.. Bare det var mig, der ejede dem:-)... Tillykke med det:-)
    God weekend

    SvarSlet
  4. Er der nogen specielle farver du leder efter i garn - og skal det være hele nøgler?

    Jeg har et rimeligt stort garnlager og noget af det er bomuld - måske vi kan bytte til noget andet?

    Lisbeth

    SvarSlet
  5. Tak for svar, piger..:)

    Julia: Tusind tak for hintet - stod og skulle bestille stof derfra, så det kunne ikke være bedre..;) Håber det er okay kvalitet..

    Krudtuglens mor/Christina: Nej det gør ingenting at det er samme stof - synes bare det var pudsigt..;)

    Christina: Jeps jeg var hurtig og glæder mig til at få dem i hus.. Så fine (og så behøver jeg ikke gøre arbejdet denne gang - har 3-4 små møbler der venter i forvejen..) Er garnshoppen den som har ligget der længe..? Gik på højskole i Viborg i '04 - elsker byen!!

    Lisbeth: Tak for dit tilbud - havde allerede bestilt ved Stof og Stil.. Kunne ellers være hyggeligt med en bytter..

    KH Anne

    SvarSlet

Tak fordi du tager dig tiden til at kommentere herinde. Det betyder meget for mig - og gør mig glad;)
Kh. Anne