søndag den 7. februar 2010

Yubba dubba doo...:) Se hvad jeg har vundet...

Hvor heldig kan man være på sådan en almindelig grå og snottet lørdag...
Jeg har vundet i Signes give away...:o) En masse mindre stykker stof.. Lækkert lækkert...!! Det reddede da lige aftenen.. Og sammen med weekendens fund (får I i et senere indlæg) og hygge med min skønne familie giver det et godt og grundigt modspil til weekendens snot og hovedpine.. Håber I andre også har haft dejlige oplevelser i denne weekend..?!
Nu er der kun 5 arbejdsdage til der for vores vedkommende er dømt VINTERFERIE.. Ren afslapning og hyggelige besøg - og selvfølgelig al den kreativitet, der er tid til..:o)


Billedet er lånt hos Signe

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du tager dig tiden til at kommentere herinde. Det betyder meget for mig - og gør mig glad;)
Kh. Anne