torsdag den 29. april 2010

Forelsket..?

"Han må være forelsket"...
Det var den kommentar, jeg fik flere gange, da jeg onsdag glad fortalte, at min kære bedre halvdel havde gået hele tirsdag aften i haven for at bygge højbede til os (mig:)..
Ham og Karo havde købt ind og savet til, men jeg var sent på arbejde og onsdag morgen kunne jeg se disse to nyheder i min have.. Jubiiiii - nu skal der fyldes med blomster og grøntsager.. Der er allerede købt ind.. Jeg glæder mig til at nusse om dem sammen med Karoline - hun er allerede begyndt at vande hver dag...;)

Vi har jo overtaget huset i sensommeren 2009 og der er mange ting, vi gerne vil både ude og inde - men én ting ad gangen - og det indenfor er jo lidt mere presserende end haven.. Men men men lidt skal der til og dette var ét af mine høje ønsker.. En af de næste ting er, at jeg super gerne vil ha' malet legehus og skur/carport, men der skal vist lidt mere 'overtalelse' til...:)

Så forelsket eller ej;) - jeg har fået skønne højbede... Nu skal jeg bare lige ha' fundet ud af om sådan nogen skal males eller ikke..?!:)

5 kommentarer:

  1. Ja det må han da være. De er flotte - god fornøjelse med dem - og god lang weekend.

    SvarSlet
  2. Lækkert med højbede!!! Vi har 3 stk i vores have som ligner dine rigtig meget - Hvis du er i tvivl om dine skal males, kan du tage et kig på mine, som jeg har malet sorte :)
    http://tantetit.blogspot.com/2010/04/magisk-bnne-og-jordbrbed.html
    Kh Tina

    SvarSlet
  3. Det er da kærlighed. Tillykke med højbedene :)

    SvarSlet
  4. HEj Tina..
    Ja det er lækkert!! Tak for linket - de er rigtig fine.. Tror godt sort kunne være løsningen herhjemme også...
    Og lækker blog du har dig..;)

    Hej Michaela..
    Tak..:) Det er en dejlig "kærlighedsgave"..

    Kh Anne

    SvarSlet

Tak fordi du tager dig tiden til at kommentere herinde. Det betyder meget for mig - og gør mig glad;)
Kh. Anne