søndag den 23. maj 2010

Nydningen..

En titel på en sangene fra Bamse og Kylling - men også en overskrift på weekenden og måske dagen i dag i særdeleshed.. Der er noget særligt ved en søndag, når mandagen også er en fridag.. En ro, som vi nyder - ikke nogen store forpligtelser og masser af tid til afslapning og hygge.. Næsten sådan dobbelt op af søndag.. Det burde der næsten være i hver uge..;)

Fredag stod den på Ole Henriksen foredrag og bobler hos en dejlig veninde - Karoline blev passet inkl. overnatning hos mine forældre, så vores 'kæresteaften' blev grovnydt - og bare det at sove hele natten.. Mums!! I går hyggede Karo og jeg ved mine forældre.. Og senere besøg herhjemme af en af mine dejlige studieveninder og et vennepar til vin, grill og spil - det er så lækkert at tage lidt forskud på sommerens glæder..:)

I dag er der ikke meget på programmet. Bare at nyde havens ro, hinanden og lidt dejlig læsning.

Her skal eftermiddags-the'en nydes..:)

Et flot træ - og ærteblomster på vej..


Og med rester fra gårsdagens grill-gilde, jordbær og Verdi-bobler i køleskabet (og øl til gemalen;) og en god lejet dvd i maskinen er der grobund for en aften i nydningens tegn..

God nydning - og god pinse..

1 kommentar:

  1. Hej Anne - Sikke dog en fantastisk Pinse både ser og lyder det til :-) Vi har absolut heller ingen planer for i morgen og det er da fantastisk :-) Kh. Mette

    SvarSlet

Tak fordi du tager dig tiden til at kommentere herinde. Det betyder meget for mig - og gør mig glad;)
Kh. Anne