søndag den 20. juni 2010

At undvaere..

Kæresten og Karoline har været på weekendtur.. Herhjemme stod der venindehygge på programmet.. I går middag ankom 4 dejlige 'gamle' veninder. Vi har snakket, spillet, grovspist en masse mad og drukket skønne bobler (med mere;)..Så jeg har fået tanket op på energikontoen (hvis man ser bort fra den lette hovedpine og træthed som bare skal hygges væk). og er helt klar til sidste arbejdsuge inden sommerferien..
Mangodesserten blev taget rigtig godt imod - ligesom lagkagen med hindbærmousse og tobleronecreme.. Og det fantastiske ved værtinderollen er jo bl.a. resterne dagen derpå;)

Når man har undværet den lille humørspreder siden fredag eftermiddag, så er der ved at være ret tomt på mor-kontoen.. Utroligt at man kan føle sig lidt 'halv', når man undværer lidt "længe"..Så det var ren lykke-optankning da hun endelig kom hjem og gav mig det største kram med de små arme.. Og sagde "mys!"..:) For så kort derefter at blive forladt i al hast til fordel for sæbeboblerne..;)

I dag står den på masser af mor og Karoline-tid og hygge i haven i det skønne vejr.. Når hun altså lige kan blive færdig med sin middagslur i barnevognen..;)

4 kommentarer:

  1. Nej, hvor er hun bedårende, Anne :-)

    Kender godt til den der følelse af at være amputeret, når man må undvære sine poder...(selvom jeg nu godt tør indrømme, at jeg indimellem drømmer om bare en hel eftermiddag - eller måske endda 2 for mig selv...det kan vist tælles på en hånd, hvor mange gange det er sket inden for de seneste små 7 år)

    kram

    SvarSlet
  2. Lyder hyggeligt med tøseweekend:) Og mums med lagkage-rester!

    SvarSlet
  3. Åh ja, det er så dejlig at se de søde små igen når man ikke har set dem i et par dage!
    Og hvor er hun da osse sød:)

    SvarSlet
  4. For søren hvor er hun sød ;)
    Og ja, egotiden er knap som rollinge-mor!!! Jeg har jo to af slagsen og drømmer da også af og til (læs: ofte) om bare ÈN dag for mig selv... Meeen, den dag kommer forhåbentlig inden længe, så jeg kan få opladet batterierne (og SOOOOOOOOVE!!!) og atter være total MUTTI-klar når de vender hjem igen...
    Lyder voldsomt hyggeligt med veninde-arrangementet - måske man skulle planlægge noget lignende hen sidst på sommeren...Hmmm - tak for inspirationen!?!

    SvarSlet

Tak fordi du tager dig tiden til at kommentere herinde. Det betyder meget for mig - og gør mig glad;)
Kh. Anne