søndag den 4. juli 2010

Der nydes...

... i stor stil for tiden...

Denne weekend hjemme ved mine forældre - grill, spil og havehyggeri.. Karoline elsker bare at være her og nyder både mormor, morfar, moster og onkel..;)

Og vi andre nyder at være et par dage væk fra de hjemlige projekter.. Her er der ikke meget andet end ren ferieafslapning og hygge at gi' sig til ift. derhjemme, hvor de (trods alt hyggelige) to-do lister venter på krydser..

Torsdag til fredag havde jeg jo besøg af min madklub-loge og den stod på patchwork.. Men vi orkede det ikke:) 30 grader i vores lille skønne have lagde mere op til vandpjaskeri, tæppehygge og sludder.. Det var virkelig ligesom at være på ferie.. Og Karoline og min venindes dreng var i centrum og fik bare SÅ meget ud af hinandens selskab..


Fredag havde jeg booket tid til brudekjoleprøvning.. Jeg tror aldrig jeg har prøvet noget så varmt! Men det var ren hygge.. Der var i 10 forskellige, men der var især 4, som bare hittede.. Nu skal den mest vægelsindede quind så "bare" vælge.. Ret svært;)
Så vi nyder bare ferien og solskinnet..:) Ahhhh...

11 kommentarer:

  1. Ej, hvor ser det hyggeligt ud:) Hvem der bare havde sin egen have!
    Spændende med brudekjolen - den glæder jeg mig til at se!

    SvarSlet
  2. Hej Anne - Sikke dog nogle lækre billeder du viser....total sommerhygge idyl.

    Uha ja det må have været varmt at prøve kjoler - glæder mig også til at se dit valg :-)

    Kh. Mette

    SvarSlet
  3. uhh uhhh.... spændende med kjole-valget ;) Jeg stemmer på én du kan trække vejret i - hihi...
    Fortsat god sommer-NYDNING ;)

    SvarSlet
  4. Uh hvor spændende med kjoler.. Er det i Holstebro du har kigget?

    SvarSlet
  5. Åhhhh, jeg synes at det er så skønt, at når man har nogle planer og alle er enige om at droppe dem og bare hygge, som I gjorde i mad-gruppen.
    Skønne billeder og god sommer
    Stine:)

    SvarSlet
  6. Hej igen,

    jeg synes at det er sådan en fed skrift du skriver overskrifter med, hvor finder du den henne?
    Stine:)

    SvarSlet
  7. Hej Anne
    Det lyder bare til du har haft nogle hyggelige dage, vi har også lige været på besøg ved Hennings mor og ja, det er ligesom at være på ferie, der skal ikke vaskes tøj eller støvsuges :)
    Er så spændt på brudekjolen, men sikke en varme at prøve dem i ;) Folk har sikkert spurgt tusind gange herinde, men hvornår er det er?
    KH Mette
    PS Har svaret på min blog mht til buksemønster :)

    SvarSlet
  8. Anne: Nyder virkelig også haven efter 6 år i lejlighed;) Den frodige på de to øverste billeder er 'desværre' mine forældres - vores er lidt nyere, så ikke så mange skyggetræer..:)

    Mette: Er også selv ret spændt - jeg er SÅ vægelsindet og de er faktisk alle fine (selvom jeg hverken er nips eller lækkerbrun;)

    Rikke: Jeg har tre krav til kjole: jeg skal føle mig pæn og godt tilpas, den skal være 'behagelig' og jeg skal kunne danse i den - og ikke bare brudevalsen;)

    Christina: Jeg har faktisk været i Humlum - i Humlum kjoler - bredt udvalg og fantastisk service;) Lurer nok lige i Holstebro i dag bare for at forvirre mig selv endnu mere:) Glæder mig til at se din også..

    Stine: JA - dejligt med lidt spontanitet en gang imellem..:) Smider lige linket til mit indlæg, hvor jeg forklarer om skrifttype og hvor der er link:) http://aeblekinder.blogspot.com/2010/04/nyt-look.html

    Mette: Ja - og jeg er ikke den bedste til varme - så 5 lags tyl (!!) som én af dem havde var ikke lige sagen;) Vi skal giftes 18.september - så jeg er som sædvanlig ikke ude i allerbedste tid;)

    Ha' en dejlig dag alle sammen...:)

    SvarSlet
  9. Hejsa. Tak for din hilsen på min blog. Var det dig der havde hæklet de skønne svampe jeg så inde hos Anne (apfelstrudel)? Bare jeg kunne lave sådan nogle. Du må sige til, hvis vi skal lave en change-away en dag.
    Spændende med brudekjoler, bliver stadig helt glad når jeg tænker tilbage på den dag jeg fandt min, for ca. 5½ år siden (min mand og jeg har 5 års bryllupsdag på fredag..sikke tiden går).
    Sov godt.
    KH Mia

    SvarSlet
  10. Ihh hvor det kriller i maven over at se dig prøve brudekjole, når man selv ved at dagen hvor jeg selv skal prøve nok ligger inden for et års tid :) er spændt på om du vælger den med tyl :)

    Lækre lækre billeder af Karoline :)

    SvarSlet
  11. Hej Mia..
    Ja det er mig der har hæklet til hende..:)
    Vi kan sagtens lave en change away på en mindre flok svampe - jeg skal nok bare lige på den anden side af uge 28-29 før jeg får ordentlig tid til det;) Skriv endelig en mail, hvis det alligevel har interesse:)
    anne_bc(at)hotmail(dot)com
    Ha' en dejlig dag..
    KH Anne

    SvarSlet

Tak fordi du tager dig tiden til at kommentere herinde. Det betyder meget for mig - og gør mig glad;)
Kh. Anne