søndag den 18. juli 2010

Guld fra gemmerne..

I går blev min søster og jeg sat til at rode lidt i et par arvekasser fra min farmor..
Jeg mistede mine to dejlige bedstemødre indenfor 3 uger for et par år siden - og de efterlod sig mange ting - nips og møbler.. Dengang var der meget at få styr på - og da vi nærmest var enearvere efter min farmor, blev en masse kasser bare stillet herop på gården til senere gennemgang.. Vi tog en etape i går, fordi min mor mente, der blandt andet lå lidt Wiinblad og gemte sig..
Denne skønne samling af guld fik vi fundet frem - og er nu delt mellem søs og jeg.. Dejligt med skønne genbrugsting og minderne, der følger med..;)

Bemærk broderierne fra farmors egen kreahånd i Musel-lookalike-mønster..:)

Ha' en dejlig søndag..

4 kommentarer:

  1. Sikke nogle fine ting - og dejlige minder ikke mindst :)

    SvarSlet
  2. Det er godt nok nogle lækre sager :)

    SvarSlet
  3. Sikke skønne ting! Det hele bliver også bare lidt lækrere, når der rent faktisk er en personlig historie bag! :o)

    SvarSlet

Tak fordi du tager dig tiden til at kommentere herinde. Det betyder meget for mig - og gør mig glad;)
Kh. Anne