fredag den 19. november 2010

Sygdomskæleri..

Ja - snot, feber og ondt i halsen hærger..
Så når jeg ikke ligger begravet under dynen og er langt væk i drømmeland er jeg nødt til at forkæle mig selv lidt for at undgå alt for meget selvmedlidenhed og tristesse..:o)
Det gøres bedst ved tv-serier eller god musik til døseriet. Jeg har forsøgt at få hæklet lidt, men energien er der ikke rigtig..
Lige nu, hvor jeg er oppe fordi jeg jo skulle ha' fat i arbejdet - og ikke kan falde i søvn igen - står den på denne skønne kvinde...


Jeg er vild med hende! Og elsker og beundrer den måde, hun hele tiden udvikler og fornyer sig. AT opleve hende til koncerterne er også en oplevelse. Tænk sig at være så nærværende og jordnær på en scene..



Albummet Welcome back colour står højt på ønskesedlen, selvom jeg har alle de andre albums..;o)
Nyd fredagen - måske endda i snevejr..?

3 kommentarer:

  1. Øv, god bedring til dig! Har du fået min mail om næste weekend m.m.?

    SvarSlet
  2. En dag i selskab med Tina Dickow er ikke den værste måde at tilbringe en sygedag. Kunne også godt tænke mig det nye album :)

    Håber på snarlig god bedring for dig :)

    Kh Anne

    SvarSlet
  3. Jeg deler din begejstring for Tina D:) Det nye album står bestemt også højt på min ønskeseddel. Håber hun gør din sygedag lidt bedre:) God bedring!

    SvarSlet

Tak fordi du tager dig tiden til at kommentere herinde. Det betyder meget for mig - og gør mig glad;)
Kh. Anne