mandag den 6. december 2010

Weekend og December udfordring: Dag 04 + 05

Det er lidt svært at nå den udfordring, jeg har givet mig selv, når vi tager på skøn weekend i det Sønderjydske... Og jo jo - der er også internet og computere dernede - bare intet trådløst net, så jeg kunne benytte min computer. Indimellem er det nu også meget rart at koble helt fra (selvom jeg føler mig gevaldigt "blogbagud").. Vi var hos svigerfamilien og nød sne, hygge, lækker mad og dejligt selskab.

Så udfordringen fra dag 04, som er: Et billede, du har taget er et par billeder fra weekenden, hvor vi endelig var et sted med sne nok til leg, kælketure og snemandsbyggeri..

Min skønne tøs i fuldt vinterudstyr..

Hjælper farmor med at skovle sne

Hr. Tø, Krudtuglen og en af hendes 5 skønne onkler..

Dag 05: En hjemmeside, du bruger jævnligt
Altså udover de meget gængse som hotmail, trendsales, Facebook, blogger og "mit" baby/børneforum, så kommer der her en række links til lækre hjemmesider, hvor jeg af og til får svunget dankortet.. Eller nærmere: tastet de cifre, jeg næsten kan udenad...
Der er både lidt lækker interiør (de sider kender de fleste nok;o), lidt børnetøj og en lækker legetøjsside..
Hvis ikke I har besøgt dem tidligere, er de bestemt et besøg værd..

Jeg glæder mig til at vende tilbage i morgen (efter en laaaaang ardejdsdag:) og vise resultaterne af en weekend med hæklenålen..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du tager dig tiden til at kommentere herinde. Det betyder meget for mig - og gør mig glad;)
Kh. Anne