fredag den 31. december 2010

Nytårsslapperi..

Jeg er ikke så god til de indlæg, hvor der skal "samles op" på en hel masse - det burde være en god motivationsfaktor for at blogge og lave indlæg jævnligt..;)
Men næsten en hel juleferie er hastet dejligt forbi - vi har været meget på farten. Faktisk en hel uge - så de sidste par dage har vi bare nydt at være hjemme på egen bane, i helt eget tempo og vi har bare slappet af. Godt nok har Karolines 3 store grankusiner været på besøg - men det har bare betydet masser af leg og underholdning af krudtuglen. Så computeren har fået fred og ro ligesom os andre..
I dag er vi bare os tre - indtil i aften, som skal fejres i selskab med søster og svoger. En stille og rolig aften, med lækker mad, god vin, hygge og spil.

Hæklenålen har været med mig omkring i landet og jeg er kommet lidt videre med dette projekt..


Karoline nyder også en fredagsslapper - hun har været i mine genbrugsgemmer og har anrettet sig en lille seng..


Vi havde en skøn jul med lækre gaver, besøg af julemanden for første gang og dejligt selskab. Der er stadig julepyntet herhjemme - det må komme ned i morgen. Tiden har ikke været der. Heldigvis har årets pynteri været sparsomt, så det er ikke overjulet herhjemme. Lige nu har juleriet fået selskab af smukke tulipaner - jeg elsker den blomst! De må gerne pynte herhjemme året rundt.


Rigtig godt nytår alle sammen - jeg glæder mig til et nyt år i jeres "selskab". Fest godt og pas på jer selv..;)

1 kommentar:

  1. Godt nytår til dig også :)
    Smukke tulipaner, og dejligt at høre at I bare tager tiden som den kommer.

    Kh Anne

    SvarSlet

Tak fordi du tager dig tiden til at kommentere herinde. Det betyder meget for mig - og gør mig glad;)
Kh. Anne