torsdag den 27. januar 2011

Velkommen til familien....

Så er min nye luksusting fra Telmore landet - og ja det er en ny telefon - en iPhone..

Billedet - udelukkende fordi jeg kom i sommerstemning, da jeg ryddede op i mine billeder...;)

Jeg har siddet og leget lidt i aften - men der er jo 1000 ting at finde ud af!Jeg glæder mig til at blive endnu bedre venner med den lille skønhed. En app er allerede hentet - og det er den fede app hipstamatic, som jeg har set hos både Julia og Vicki (og været forelsket lige siden)..

Nu bliver næste projekt at finde (eller lave?) en lækker holder til den lille beauty.. Min skønne kollega har samme telefon og har sat mig på opgaven at finde dress til dem.. Jeg tænker liberty eller læder eller filt eller.... Eller én af hver? Jeg mener at have set nogen her i blogland - men hvor?
Kære Anne - var det ikke noget for dig, hvis du ikke allerede har været der?:) Jeg ville elske at klæde min telefon Apfelstrudelsk...

Men det holder ikke med det legeri - jeg må under dynen.. Karoline kastede op hele natten til i dag - så alle er lidt kvæstede (må jeg ynke og sige - især moren ,som efter 1 times søvn måtte op og passe sit arbejde mens de andre to blev hjemme - heldigvis uden mere opkast?!) Så jeg er træt! Og krydser fingre for en rolig nat uden spande og sengetøjsskift..;)
Det erogså grunden til manglende svar på alle jeres søde kommentarer om min pude.. Jeg vender tilbage til det, når weekenden har overmandet os i morgen..

Godnat herfra...:)

4 kommentarer:

  1. Tillykke meddin nye skat:-) Super lækkert! Er sikker på at den vil tage sig godt ud i noget Apfelstrudelsk - hvis det er!

    Træls med en syg Karoline. Det er så hårdt at skulle igennem en nat med opkast og ingen søvn. Håber det går bedre og at i alle 3 har fået sovet.

    SvarSlet
  2. Tillykke med den nye telefon, mon ikke du bliver glad for den! :-)
    Håber I har fået en god nat og nu alle er ovenpå igen, og klar til weekend :-)

    P.s. Anne, jeg stemmer for at du tage opfordringen op, og laver et par dresses til telefonerne. Kunne nemlig også godt bruge en ;-)

    SvarSlet
  3. Kære Anne

    Vi kører vist parallel-løb idag :) Jeg sidder også og venter på at posten kommer med min nye IPhone, mens Carla er installeret i sofaen med dyne og "Lille Nørd". Hun har kastet op hele morgenen og igår i bilen ud i hele autostolen (ad!). Nu må jeg prøve at få arbejdet lidt.
    Rigtig god bedring med Karoline og god fornøjelse med telefonen :)

    SvarSlet
  4. Tillykke med din nye telefon. Jeg fik selv en i sidste uge, og den er da BARE for lækker-mums.
    Håber du bliver glad for den.. men mon ikke ;-)
    V.h. Ditte

    SvarSlet

Tak fordi du tager dig tiden til at kommentere herinde. Det betyder meget for mig - og gør mig glad;)
Kh. Anne