tirsdag den 8. februar 2011

Fastelavnsønsker..

Der er kommet et udtrykkeligt fastelavnsønske fra den lille dame herhjemme.. Vi havde en klar forventning om, at der i år ville stå noget prinsesselignende på programmet. Men nej!



På trods af indkøbte fevinger er det stadig en lille bi, der er det store hit.. Og helst en lille buttet en..:) sidste års mariehøne-kostume bliver også flittigt brugt..



Ellers går min kreatid med projekter, der ikke kan vises frem endnu. De er nemlig til hende her - eller nærmere til Karolines fætter, der er i maven..:)



18 dage til min skønne søsters termin.. Må man være utålmodig på andres vegne..?:)

Ha' en dejlig dag - vi hygger, klipper stof op og nyder de solstråler, der har forceret de ret stormbeskidte vinduer..


- Posted using BlogPress from my iPhone

7 kommentarer:

  1. JA! Dét må man! Men bare lad være at spørge for tit, så kan det være du ikke får lov at komme på barselsbesøg. ;)

    SvarSlet
  2. Hun bliver da en lækker lille bi! Jeg er også i overvejelses fasen omkring Liljes udklædning, hver gang jeg spøger hende hvad hun vil være, svarer hun "fødselsdag"... Nok fordi vi har talt meget om at hendes fødselsdag skal holdes i fastelavnsweekenden med fastelavnstema ;-)

    Kan i øvrigt virkelig godt forstå du glæder dig til at blive moster. Det er stort!

    God aften til dig!

    SvarSlet
  3. Hehe Skumkat..:) Jeg har lovet mig selv aldrig at blive en af de der halv irriterende der spørger hele tiden..;)

    Louise: vi havde bare forventet noget lidt andet - men mon ikke symaskinen kan spytte noget der ligner en bi ud i vinterferien..;) glæder mig i hvert fald til at prøve den nye rolle..:) også god aften til dig..

    Kh Anne

    SvarSlet
  4. Sjovt, når der begynder at komme præferencer. Det er Ingrid heldigvis ikke fundet ud af endnu når det gælder kostume, så jeg kan vælge frit igen i år!

    Jeg kan varmt anbefale bogen "Humlebien & andre kostumer". Humlbi kosumet syede jeg sidste år, og det er simpelthen så fint, men lidt til den avancerede side (måske fordi jeg var lidt uøvet da?). Du kan se det her: http://kreakullerogkrudtuglen.blogspot.com/2010/05/krea-memory-lane.html. Vingerne regner jeg dog med at erstatte med tyl - meget nemmere, og det fungerer ikke så godt med dem jeg lavede med ståltråd. God sylyst. :o)

    Jeg håber også at den lille nevø snart kommer ud, så I kan nyde ham...

    SvarSlet
  5. Sikke en sød lille bi hun bliver din lille krudtugle:) Vi har ikke fundet noget endnu til Noah men han er også ligeglad endnu.
    Men noget skal han jo være - sidste år var han fodboldspiller men den går nok ikke igen i år:)

    Håber snart din søster ringer med en overraskelse:)

    SvarSlet
  6. Hej søde..
    Mille har et bi kostume, som hun gerne låner ud, hvis det er :))

    Hun har været bi de sidste 2 år, men i år er det prinsesse.. Har købt en kyskage kjole på ts..
    Vil så sige at hun er meget vægelsindet;) for så snart hun ser en anden udklædningsmulighed, så er det det, hun vil være;)¨

    SvarSlet
  7. Maiken: Den bog må jeg da ha' fat i..:) Tak for tippet..

    Vicki: Tror også hun bliver en dejlig bi..;) Og ja - nevøen er velkommen så snart han har lyst til at komme ud;)

    Ditte: Det kan være Karo gerne vil låne;) Karo er anti-prinsesse for tiden - hun kunne godt lære lidt af Mille;)

    Kh Anne

    SvarSlet

Tak fordi du tager dig tiden til at kommentere herinde. Det betyder meget for mig - og gør mig glad;)
Kh. Anne