fredag den 27. maj 2011

Krea hygge og SKØN weekend..

Dagene går lidt stærkt for tiden.. Mest fordi jeg har proppet dem med dejlige planer..

Onsdag var jeg i biografklub med en flok skønne kolleger og i går havde jeg gang i mit allerførste KREA Hausfrau arrangement..:) Det var superhyggeligt og fyldt med grin, snakken, gode idéer og inspiration.. Glæder mig allerede til næste gang!! Det kan virkelig anbefales.
Jeg er vild med at mødes om kreativitet og udveksle tanker - jeg er stadig helt opløftet og har lyst til at bruge hele weekenden på kreative sysler..


Men.... Den går ikke..:) Jeg har nemlig en skøn weekend i sigte.. I aften sender vi manden til fodbold og så skal Karoline og jeg bare tøsehygge. Resten af weekenden står på fødselsdag - i morgen bliver fruen i huset ældre - og ham den skønne, jeg er gift med, har meldt ud at ham og Karoline har planlagt hele dagen og at jeg ikke skal regne med at være hjemme..:) Mere må jeg ikke få at vide..Det er da den dejligste udsigt!
Søndag fylder min dejlige mor år, så der skal hun fejres og hygges om.. Et loppemarked og derefter bare lækkerier og godt selskab af de nærmeste.


Håber I andre også nyder udsigten til weekenden på trods af udsigt til regnvejr (I promise - jeg har forsøgt at være sød hele året!!:)..

8 kommentarer:

  1. Det er netop rigtig skønt at mødes om at snakke og være kreative, det er en super form for samvær.
    Du får et "tillykke med fødselsdagen" på forskud, for det lyder da ikke til at du er i nærheden af bloggen imorgen. Sikke en skøn dag, du har i udsigt! Glæder mig til at høre om den.

    SvarSlet
  2. Sikke da nogle dejlige dage du har haft og har i vente. Stort tillykke med fødselsdagen i morgen. Kan se du også er vild med Kähler - det står der også en del af på min ønskeseddel :-)
    Kig evt. forbi min blog, der er en give away igang - måske den kunne friste :-)

    SvarSlet
  3. Uh det bliver spændende. Jeg håber du får den bedste weekend.

    SvarSlet
  4. Ihh det lyder dejligt :) Hvor hyggeligt med surprise-fødselsdag. Sikker på den bliver vidunderlig.

    KH

    SvarSlet
  5. Stort tillykke med dagen i morgen - tænk at du bare skal lade dig overraske sådan en hel dag! er sikker på solen vil skinne:-)

    SvarSlet
  6. Nej, hvor har du dog en fed weekend i sigte, og hvor er det sødt at din mand, at han har lavet hemmelige planer :-) håber du får en skøn fødselsdag og på forhånd stort tillykke!

    SvarSlet
  7. Lyder som en helt perfekt weekend. Håber du får en rigtig god dag i morgen:) Dejligt med den slags overraskelser. Glæder mig til at høre, hvad de har planlagt.
    Jeg har forresten lige svaret dig på mit indlæg mht. trekanterne. Håber du kan bruge mit svar til noget.

    SvarSlet

Tak fordi du tager dig tiden til at kommentere herinde. Det betyder meget for mig - og gør mig glad;)
Kh. Anne