onsdag den 25. maj 2011

Spændt...

Lige om snart skal manden og jeg ned på sygehuset - for igen at se en forhåbentlig frisk og veltilpas baby.. Jeg er meget mere nervøs i denne graviditet - nervøs for om alt er som det skal være.. Måske det bare er fordi denne graviditet har været anderledes, at intet føles velkendt...;)

Derudover kan jeg altså stadig ikke kommentere på de fleste blogs - ikke engang min egen.. Og nu kan jeg heller ikke tilføje billeder til indlæggene! Så jeg læser med hos jer - og er glad for svarene her, men vil altså meget gerne snart lukke ind i blogland igen!!!

Ha' en dejlig dag - og hep lige lidt på at blogger gider lege med mig igen...

7 kommentarer:

  1. Det bliver spændende.. Jeg er sikker på at alt er fint.. Kender mange, som siger at deres graviditeter var vidt forskellige, så det tror jeg bestemt ikke du skal bekymre dig om..
    Jeg bekymrede mig også mere 2. gang.. Tror det er noget med at man allerede der er en familie, og hvad nu hvis der er noget i vejen med barn nr. 2 så bliver det pludseligt en anden familie.. Man er også blevet ældre og flere omkring en har fået børn, og på den måde sns jeg også altid der følger flere historier med, hvor den ene har prøvet dit og den anden dat, den slags bekymringer havde man slet ikke første gang, hvor det bare handlede om at nu var man gravid, og man skulle være mor og far, og selvfølgeligt gik alt godt.. Sådan har det ihvertfald været for mig.. Og det gik godt både 1. og 2. gang.. :)
    Er spændt på at høre om det, hvis vi får lov.. :)

    SvarSlet
  2. Er sikker på det hele er lige som det skal være. Nyd at se jeres fine baby :)

    SvarSlet
  3. Kan kun tilslutte mig Rakel og Julia...er sikker på at det er en lækker lille bebs der ligger og skvulper rundt derinde:-)
    Ha en dejlig dag og nyd at hilse på jeres baby.
    Kh. Malene

    SvarSlet
  4. Tak for dejlige svar piger!:)

    Rakel: Nøjagtig sådan jeg tror det har været for mig også - mange flere bekymringer og tanker denne gang.. Både om babyen og om den i forvejen eksisterende familie.. Men alt så godt ud - og selvom intet er 100% så lettede det lidt på det hele;)

    Julia: Tak søde! OG ja det er altid fantastisk at kigge på de små størrelser;)

    Malene: Takker..:) Den var super lækker den lille bebs - sov nuttet mens den suttede på hånden;)

    KH Anne

    SvarSlet
  5. Hej Anne
    Jeg har det på samme måde.... Jeg var så nervøs til de 2 skaninger denne gang om alt var okay og med Noah tænkte jeg ikke rigtig over det.
    Alt er sikker helt fint - men dejligt lige at blive bekræftet om det.
    Jeg kan heller skrive noget på min egen blog og de fleste andre så nu må vi se om du får denne....
    Mange gange god scaning:)

    (er desværre lige blevet sygmeldt pga plukveer og at med Noah ville min krop gerne føde før - det samme igen så nu tager jeg den med ro.)

    SvarSlet
  6. Hej Anne
    Hvor dejligt at det hele så fint ud i dag:) Så må vi håbe, at blogger også snart ser fin ud!
    Knus Anne

    SvarSlet
  7. Jeg håber virkelig, virkelig, virkelig at alt gik godt på sygehuset!
    Og jeg håber også dine problemer med blogger er gået i orden igen.

    Du spurgte på mit indlæg om min syede vest, hvordan man syr sådan nogle lige quilte-streger. Det er faktisk ret nemt. Man bruger en quilte lineal, der er sådan en metal-pind med en lille bue i enden, man kan sætte fast over trykfoden. Den ser sådan ud:
    http://www.symaskiner.dk/produkter/126/
    Håber det var til at forstå, ellers spørg bare igen :-)

    Knus fra Trine

    SvarSlet

Tak fordi du tager dig tiden til at kommentere herinde. Det betyder meget for mig - og gør mig glad;)
Kh. Anne