lørdag den 18. juni 2011

En lørdagsdebut...

Efter en travl uge  og en fredag, hvor mor gik i seng samtidig med den 3-årige, har vi bare slappet af og nydt lørdagens manglende planer og to-do's. Søndagen ser lige så afslappet ud..

Karoline har haft formiddagsbesøg af bedsteveninden fra børnehaven og manden tog krudtuglen på cykel- og legepladstur i eftermiddagens regnvejr - så jeg har nået lidt tid ved symaskinen - lækkert!
Det blev til endnu en debut - eller faktisk flere i én.. Jeg har syet en lille pung - til kosmetik eller andet. Nu har jeg længe sukket over de smukke kosmetikpunge som kreeres ex. her og her. Så nu skulle jeg prøve at lave min egen.



Jeg har holdt den i de grønlige farver med lysegrønt foer og volumenvlies i for at gøre den lidt 'blødere'. Jeg overvejer, om der skal en hæklet detalje på.
Og så mangler jeg "navne"mærker som finish - men det kræver, at jeg beslutter, hvad der skal stå på dem..:)



Der er (igen) pillet en del op og lynlåsen er lidt stram, men jeg tror, at jeg har fanget fremgangsmåden..;) Det var mit første forsøg med foer - så den skulle lige lures.

En eller anden dag skal jeg ha' en god guide til de der lynlåse - synes det er lidt på må og få, jeg har fået det til at virke.. Men jeg har fået blod på tanden - og har allerede den næste sammensætning klar i tankerne..

Ha' en dejlig lørdag aften.

5 kommentarer:

  1. Very Beautiful colors :)

    SvarSlet
  2. Synes det ser rigtig vellykket ud. Fin sammensætning af farver og mønstre! Har det på samme måde som dig med navnemærker:) Det er godt nok svært. Skoene er forresten ankommet i dag - endnu engang TAK for hjælpen!

    SvarSlet
  3. Nu mangler jeg bare sommervejret:)

    SvarSlet
  4. Sikke en god debut - det kan du da godt være stolt af :)
    dejlige sommerfarver - me like!

    Forresten - du var på et tidspunkt interesseret i noget af mit graziela stof med æbler.. og du nævnte også noget andet stof fra min blogbiks. Hvis du stadig er interesseret, kan du lige skrive til mig på mailen vibekevind@hotmail.com så kigger vi lige på sagerne :)

    Ha en skøn søndag....
    tænkt om 5 dage har du sommerferie og (næsten ) barsel!

    KH Vibeke

    SvarSlet
  5. Happy Home: Thank you..;)

    Malene: Tak for det:) JA - hvad er det med de navnemærker!! Har et i tankerne (det jeg altid har haft) men er lidt i tvivl.. Dejligt skoene er nået frem - vi må håbe solen snart kommer;)

    Vibeke: Tak:) Farverne er valgt nøje ud, da den var til min grønt-elskende mor;) Vender lige tilbage mht stofferne.. OG ja - JUBII næsten ferie;)

    KH Anne

    SvarSlet

Tak fordi du tager dig tiden til at kommentere herinde. Det betyder meget for mig - og gør mig glad;)
Kh. Anne