torsdag den 2. juni 2011

Feriehygge og blomsterspænder

Endelig miniferie og juni måned.. Det lugter lidt af sommerferie - som bestemt også er inden for rækkevidde når man er lærer..:)
Vi skal bare slappe af og hygge i godt selskab de næste dage og til en 'stille og rolig' vielse på lørdag.. Ingen store forkromede planer og ingen overbookinger, som vi ellers mestrer..;)

Men ferien er uden den røde/blå kjole.. Lige som jeg havde linet op tirsdag - hvor jeg har fri før middag og kun havde et punkt på dagsordenen - nemlig kjolen - ringede de fra børnehaven, at krudtuglen havde feber.. Så kjole måtte være kjole og mor måtte være mor..:) Heldigvis er hun frisk og klar til ferie nu..

I stedet vil jeg vise nogle fine hårspænder, jeg har kreeret for nylig.. Det er efter DIY inde hos Anna med bloggen LaRaLil, (kan ikke linke fra Tlf) hvor man kun kan blive inspireret..:)


Karoline har godkendt dem og de skal i håret til festen på lørdag..:)

Ha' en rigtig dejlig fridag alle sammen..


- Posted using BlogPress from my iPhone

2 kommentarer:

  1. Hvor er de blevet fine:-) De er også på min to-do-liste...

    SvarSlet
  2. Hej Anne,
    lækre spænder, den DIY må jeg vist lige kigge nærmere på :)

    Go miniferie til jer.

    KH Vibeke

    SvarSlet

Tak fordi du tager dig tiden til at kommentere herinde. Det betyder meget for mig - og gør mig glad;)
Kh. Anne