mandag den 18. juli 2011

Overskudsstoffer og sytid...

På det seneste har jeg fået nyt stof hjem til samlingerne.. Og der er altså lidt i overskud...;) Så jeg opretter senere i dag et indlæg med de stoffer, jeg kan undvære (noget af) og som kommer til salg..
Priser og størrelser kommer i indlægget.
Jeg kan til gengæld se på min samling, at jeg er lidt flad på retromønstrede stoffer i røde nuancer og i lilla.. Nok mest fordi jeg ikke nænner at klippe i de hele betræk, jeg har fundet i lilla...;) Så sommerens jagt må indstilles på de farver... Der skal jo være til 2xtøseting nu..;)


Håber I andre har nydt weekenden - vi har bare nydt feriestilstand.. Onsdag til fredag aften havde vi mine tre 'niecer' på ferie (twins på 11 og én på 13), så der har været liv i huset og Karoline har været topunderholdt i det kedelige vejr...
Weekenden bød på tresomhed og lavt tempo.. Og så har jeg syslet lidt med noget til KArolines værelse og barselsgaver.. To af mine dejlige veninder har termin lige om lidt, så symaskinen snurrer og jeg udfordrer mig selv i unisex-produkter, da ingen af dem kender kønnet endnu... Det er altså lidt svært..;)

Gode idéer modtages med kyshånd....

1 kommentar:

  1. Jeg vil glæde mig til at se hvad du har:-)
    Jeg fik aldrig en mail fra dig ang. bytte?

    SvarSlet

Tak fordi du tager dig tiden til at kommentere herinde. Det betyder meget for mig - og gør mig glad;)
Kh. Anne