mandag den 1. august 2011

Idéudvikling..

I disse dage pønser jeg på noget og sysler med et lille projekt..

Siden jeg i maj skulle ha' været på forårsmarked (men jo desværre var graviditetsnedlagt) har jeg haft et par idéer, jeg gerne ville ha' afprøvet.
Og nu skal det altså være - to af mine rigtigt gode veninder har fået/venter baby lige i disse dage og skal naturligvis - som ønsket - ha' home made barselsgaver. Så de må blive prøveklude..

Det er lidt nyt for mig at sidde og pusle og lege uden skabeloner, opskrifter eller lignende. Det er ikke den dybe tallerken jeg opfinder på ny - og idéen er garanteret også brugt mange gange før. Jeg er bare ikke lige faldet over den helt rigtige og forsøger derfor selv at arbejde lidt med variationer og sider af de produkter, man kan købe i 'baby'butikkerne.

En lille del af projektet

Det er et lille tålmodigt projekt, så det passer fint som tv-/sofaarbejde. Desværre betyder det også, at mit stribede tæppe får en lille pause. Men mon ikke der nok skal blive aftener nok til det, inden vi rammer terminen i oktober...;)
Prototypen er færdig og jeg er fint tilfreds - nu skal der arbejdes lidt i størrelser, farver og andet.

Jeg håber at kunne vise frem inden længe. Det hjælper lidt, at Karoline har ønsket at komme i børnehave og lege med bedsteveninden, selvom vi har en uges ferie tilbage.. Det giver god mor-tid.. Og den skal da udnyttes til det kreative, når nu der ingen forberedelse skal laves i år... (jubiiiiii)

I weekenden blev der syslet i havens skyggeplet, mens de andre legede med vand..

Ha' en rigtig dejlig mandag...

8 kommentarer:

  1. Uhh det lyder spændende. Jeg glæder mig til at se mere.

    Kh Mette

    SvarSlet
  2. Der lyder og ser spændende ud - elsker disse skønne farvepaletter:-)

    SvarSlet
  3. Nu bliver jeg da helt spændt på hvad det er du har lavet... :)

    SvarSlet
  4. Det ser spændende ud, glæder mig til at se mere...

    SvarSlet
  5. Det lyder da rigtig spændende...glæder mit til at se mere:-)
    Ha en dejlig dag.
    knus Malene

    SvarSlet
  6. Er da også helt spændt nu:) Dejligt med krea-tid uden du føler du forsømmer Karoline!

    SvarSlet
  7. Glæder mig til at se, hvad det bliver til:)

    SvarSlet
  8. Tak for kommentarerne piger..:)
    Nu får eg helt præstationsangst;) for det er altså ikke noget vildt og stort - men jeg er bare tosset med processen og at lege med idéerne;)
    KH Anne

    SvarSlet

Tak fordi du tager dig tiden til at kommentere herinde. Det betyder meget for mig - og gør mig glad;)
Kh. Anne