lørdag den 29. oktober 2011

...

Jeg har sendt manden og Karoline ud og se fodbold (bare rolig - der var ingen tvang indblandet) og puttet lillepigen i barnevognen.
Så nu står den på selvforkælelse, så længe der bobles i barnevognen: En lækker chai-latte, mit strikketøj, som længe er blevet forsømt, slap-af-i-hovedet-tv og så er sofaen indtaget.





Lillefisen som er 4 uger i dag - i en skøn Apfelstrudelsk hue..;)

Ovenpå en hård uge med søvnmangel i stor stil, en computer der er gået kaput (#%''**!!¤¤'''**?!) og en mor, der bare trænger til lidt forkælelse (helst i spa/frisør/tøjshopping/mani-pedi - duren, men mindre må jo så gøre det;) nyder jeg det!

Derudover har jeg selvforkælelses-shoppet lidt de sidste par dage..

Yndlingstheen fra Kusmi, små prøvestørrelser af CHAI og Majas nye bog "Flere hæklede dyr"..

Vi nyder vores baby-boble og at lære endnu en skøn lille pige at kende - men pyh hvor jeg havde glemt, hvordan det søvnunderskud kan trække tænder ud! Godt vi har været der før og ved, at det kun er en periode. Og godt der er helt fantastisk hyggelige dage i mellem, hvor det passer med masser af søvn til mindsten, mens jeg kan få noget kvalitetstid med den store.
Så stille og roligt vænner vi os til at være 4 - og jeg prøver at tilpasse mig barselstempoet..:)

Rigtig dejlig lørdag til jer!

11 kommentarer:

  1. Lyder som en rigtig dejlig måde at holde lørdag på! Hvor blir' dit tæppe altså bare fint, fint, fint!!
    Kh Maj

    SvarSlet
  2. Det lyder da helt godt dit dagsprogram. Håber aftenen bliver ligeså hyggelig :)

    SvarSlet
  3. Det lyder som en god hyggestund. Hvor er hun da bare fin jeres lillesøster. Anne den chai latte m vanille står i en stor dåse på mit køkken bord. Den er super lækker. Og m en drys kanel på toppen af mælke skummet.
    Kh Stina

    SvarSlet
  4. Hvor lyder det hyggeligt. Der er ikke noget bedre end lidt mor-tid :)
    Fortsat god weekend.
    Kh

    SvarSlet
  5. Rigtig god plan...afslapning og selvforkælelse skal der altså til engang i mellem.
    Dejlige billeder.

    Kh Shina

    SvarSlet
  6. Hvor er hun bare sød den lille. Huen klæder hende :) Og strikketøjet bliver da bare så lækkert!!

    KH

    SvarSlet
  7. Åh hvor er hun en lille fin en:) Dejligt at se hende i huen:) Mon hun har fået et navn?

    SvarSlet
  8. Maj: Det var lige tiltrængt i hvert fald..:) OG tak!

    Malene: Ja gode elementer;)

    Stina: Tak for det;) Glæder mig til at smage de CHAI'er..

    Lena: Især ikke når den som nu er meget knap;)

    Shina: Tak for det;) Og ja selvforkælelse er en skøn ting..

    Anne W: Tak;) Huen er bare så fin til hende..

    Anne P: Tak for det:) Huen er bare så lækker og passer perfekt lige nu! Der er et navn ja.. Vi er vist endelig blevet enige;)

    KH Anne

    SvarSlet
  9. Sikke et perfket program :) Uhm, nu har jeg jo smagt din chai live!
    Åh, hvor er hun dog en bedårende Lillefis - jeg bliver helt skruk igen...

    SvarSlet
  10. Hvor bliver tæppet altså bare fint. Jeg ville sådan ønske, jeg kunne strikke og hækle, så jeg kunne gøre dig kunsten efter.
    Kh Line

    SvarSlet
  11. Sikke en skøn dag - den lyder velfortjent :-) Og strikketøjet har nogle skønne farver! Håber du havde en dejlig dag :-)

    SvarSlet

Tak fordi du tager dig tiden til at kommentere herinde. Det betyder meget for mig - og gør mig glad;)
Kh. Anne