søndag den 11. december 2011

Endnu et babytæppe

I formiddags blev jeg færdig med et babytæppe. Det er til min venindes lille datter, som jeg i morgen skal hygge med for første gang.


Lidt tøset i blå, rød og lilla og bare i 'baner' denne gang. Jeg håber, det falder i smag..
Indtil videre ligger det og pynter i stuen sammen med Fridas babytæppe, som jeg syede, mens hun stadig var i maven.


I morgen drager jeg så til Århus og går all in på venindehygge. Både med studietøserne + babyer og ældsteveninden.. Skønt!!

5 kommentarer:

  1. Det er super fint og lige tilpas tøset. Ha' en god dag i morgen :)

    SvarSlet
  2. Super fint tæppe, ha en god tur til århus

    SvarSlet
  3. Tak I to..:) Blir' godt med lidt storbyluft..
    KH Anne

    SvarSlet
  4. så fint. HAr du også fleece på bagsiden her? Og har du så noget imellem lagene?
    Jeg vil gerne sy et til Bertram, og vil gerne have fleece på den ene side, men er så i tvivl om der skal være noget mellem.
    kh Tine

    SvarSlet

Tak fordi du tager dig tiden til at kommentere herinde. Det betyder meget for mig - og gør mig glad;)
Kh. Anne