torsdag den 15. december 2011

Et lille før-salg-af-stof...

Jeg har været så heldig at få fingre i dette lækre sengetøj. Og så ville jeg lige give jer chancen for at få del i det, inden jeg sætter det til salg på Trendsales..


Det er i virkelig fin stand (mere ubrugt end jeg nogensinde før har oplevet) og der er et helt dynebetræk og 2 pudebetræk.. Så meget behøver jeg slet ikke selv (jvf mit tidligere indlæg;), så nu er det til salg..

Er der nogen, der er forelskede og vil købe et helt dynebetræk?
Eller er der mon flere nteresserede, som gerne vil købe ½ eller 1/4 hver..?

Prisen uden porto er:
det hele dynebetræk - 230,-
det ene pudebetræk - 70,-
(det andet pudebetræk beholder jeg selv)

UPDATE: BEGGE DELE ER SOLGT

Skriv en kommentar her eller send mig en mail på annchen.aeblekinder@gmail.com

Dejlig torsdag til jer - her er der gået julegavekreation i den..

4 kommentarer:

  1. Jeg køber gerne et pudebetræk!

    SvarSlet
  2. Og jeg vil gerne købe hele voksenbetrækket :-). Min mail er didde_louise@hotmail.om

    Så flot! Jeg har kigget længe efter det, så ihh hvor er det en god julegave!!

    SvarSlet
  3. Og nu er jeg med som fast læser her ;-).

    SvarSlet
  4. Altså det var mig, der skrev, at jeg gerne ville købe det hele betræk... ;-)

    SvarSlet

Tak fordi du tager dig tiden til at kommentere herinde. Det betyder meget for mig - og gør mig glad;)
Kh. Anne