fredag den 20. januar 2012

Baby i retro

Jeg ligger stadig delvist underdrejet, men er heldigvis i langsom bedring.. Kryds lige fingre for raskmelding til i morgen, som byder på nogle af de allerbedste planer, ik'?;)
Men jeg slapper af med Frida, computeren, wordfeud og mit hækleprojekt, når jeg orker.


Men ville egentlig vise min lille retrobaby frem..;) En af dagene op til barnedåben opdagede jeg i min travlhed, at der var gået ko i den for Frida. Så hun blev foreviget i sit ko-retro-look og jeg synes der er et par gode 'skud'..



Sengetøjet var jeg så heldig at finde for lang tid siden - og bodyen fandt jeg mens jeg var gravid.. Jeg synes, det gamle print er rigtig fint - men kan godt li' den tøsede pink detalje, der er på Småfolks udgave.
Mest af alt bare lidt sjovt med match..:)

Det gamle print

Småfolks version

Dejlig fredag og snart weekend til jer...:)

16 kommentarer:

  1. Ih så fin hun er. Både med og uden køer. God bedring til dig.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak C..:) Synes også hun er ret kær;)

      Slet
  2. Nøj hvor er det lækkert -både barn og køer!

    SvarSlet
  3. Ej, hvor er hun skøn. Jeg bliver helt skruk, når jeg ser sådan en smuk lille baby(pige)! Jeg er vild med begge print!

    Kender du strikkehækling? Jeg faldt over "udstyret" i en genbrugsbutik - kig endelig forbi mit indlæg: http://louley.blogspot.com/2012/01/strikkehkling.html :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak for det;) Kender godt den der skrukhed, der har det med at brede sig.
      Det kender jeg ikke nej - men kigger da lige ind..:)

      Slet
  4. Køerne er mit favorit print fra småfolk, har haft natdragt og bodyer i næste samtlige str til min Ida....hun har stadig en body i str 98 som jeg har syet om til bluse;0)
    Sengetøjet er da også helt fantastisk og baby ligeså!

    Rigtig god bedring til dig

    Kh Jane

    SvarSlet
    Svar
    1. Uh ikke dårligt..:) Du må endelig sige til, hvis nogle af dine køer er blevet overflødige, for F vokser snart ud af den her 62'er..:)
      Og tak..:)

      Slet
  5. Nej, der er da ikke meget forskel at spore der...Jeg har aldrig lagt mærke til det print hos Småfolk og jeg er ellers inkarneret småfolk-fan...fedt som sengetøj. Håber du snart er frisk igen og supersøde billeder af tøsebarnet..
    KH Mia

    SvarSlet
    Svar
    1. Nej kun lige stregen der er gjort mere tøset..:) Ja småfolk-kender kan man vist roligt kalde dig;)
      Og tak for det..;)

      Slet
  6. Hvor er det kært, både Frida og køer;-)
    Krydser fingre for at du er rask i morgen!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak for det hele:) Jeg krydser også...

      Slet
  7. Det print er super fint! ja.... det er Frida også ;-0
    Dejlig blog du har!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak for det Boselade..:) Jeg må ha' kigget ind til dig også..

      Slet
  8. Årh, hvor er hun da bare lækker... Og printet er så fint så fint!

    :)

    SvarSlet
  9. Hold op hvor er hun bare nuser:-)

    SvarSlet

Tak fordi du tager dig tiden til at kommentere herinde. Det betyder meget for mig - og gør mig glad;)
Kh. Anne