mandag den 9. januar 2012

Dagen derpå...

Der er jo ingen alkohol til mig i denne ammetid - men derfor kan man godt føle sig lidt som 'dagen derpå'..
Godt mættet af oplevelser, ømme fødder af højhælede støvler, alt for meget lækker mad i maven og en smule træt efter for lidt søvn..
I går holdt vi barnedåb for lille Frida - kombineret med mandens 30års fødselsdag. Jeg nåede det hele og vi havde en rigtig hyggelig dag med vores familie. Det mindste midtpunkt for festlighederne var eksemplarisk både i kirke og til "festen" - ja det var hendes far egentlig også..;)

Billederne fra i går får I senere - de ligger på min fars kamera. Men her er et par skud af de gode rester og pynten..

Nelliker i den smukkeste farve, der pyntede på bordene

Nu pynter de på kommoden med yndlingstingene.. Elsker blomster"rester"..

"Navneskilte" til maden

Jeg har forsøgt at holde dem i tråd med invitationerne

Bordpynt

Mit pynt..:) Yndlingssættet fra By Blank

Lige nu sover bettefisen, Karoline leger med sin far og jeg har smækket benene op og luner mig på en lækker chai latte.. God mandag aften til jer også..;)

16 kommentarer:

  1. Lyder da til I har haft en dejlig dag. Det er klart man er træt dagen efter dagen, for der har jo været tonsvis af ting op til, så der er tæret på energidepotet.

    PS. Har du sendt min gevinst fra din give away?, for den er stadig ikke kommet her :-(

    SvarSlet
  2. Skønne billeder. Og dejligt I havde en god dag. Forståeligt du er lidt kvæstet her "dagen derpå"

    SvarSlet
  3. Gitte: Har sendt en mail:)

    Malene: Ja - i hvert fald en smule kvæstet - men så er det godt der er masser af rester også til aftensmaden;)

    KH Anne

    SvarSlet
  4. Åh, hvor ser det lækkert ud. Jeg glæder mig til at se MANGE flere billeder.

    SvarSlet
  5. Kære Anna

    Tillykke med lille Fridas fine navn. Dejligt at I havde en god dag.
    Hvor er det stort at se, at stjernerne kommer med til så store begivenheder :)

    Kh Mette

    SvarSlet
  6. Jeg mener selvfølgelig AnnE. Tastefejl, sorry ;)

    SvarSlet
  7. Smukke blomster, fine navneskilte - det tyder på en fremragende fest. Tillykke med mindstens navn og mandens fødselsdag :)

    SvarSlet
  8. Tillykke med det hele...hvor ser det herligt ud alt sammen:-)
    Kh. Malene

    SvarSlet
  9. Tillykke med hende. Det ser fint ud det hele

    SvarSlet
  10. Tillykke med både mand og barn. Dejligt i havde en god dag.
    Jeg har lagt svar ang. Hr. Skæg til dig under mit indlæg.
    Kh. Malene

    SvarSlet
  11. Det ligner en gennem-god dag.
    Er det allerede nellike sæson. Skønt!

    SvarSlet
  12. Stort tillykke med Frida's dåb og ja også med mandens 30 år.

    SvarSlet
  13. Super dejligt, I havde en skøn dag. Dejlige kreative billeder :) Kram

    SvarSlet
  14. Tak for alle de søde ord;)
    KH Anne

    SvarSlet
  15. Tillykke....tillykke :-) Knus

    SvarSlet
  16. Tillykke med lille Frida. Så fint du dog har pyntet det hele. Det er arkiveret i hukommelsen til kommende festivas. :)

    SvarSlet

Tak fordi du tager dig tiden til at kommentere herinde. Det betyder meget for mig - og gør mig glad;)
Kh. Anne