tirsdag den 3. januar 2012

Hjemmelavet

Jeg elsker selv at få hjemmelavede gaver - men også at gi' dem væk til andre. I år blev det til disse sager..

# Tæppe til Karoline. Som ønsket i røde, lyserøde og lilla farver og med blød fleece på bagsiden. Jeg var nødt til at sætte brunt kantbånd på for at få lidt kontrast til det tøsede.



# Kjole til Karoline.


# Juniorsengetøj til min nevø. En udfordring for en gangs skyld at sætte drengefarver sammen..



# Zentangler i ramme til min mor.


Er du til hjemmelavet..?:)

15 kommentarer:

  1. Orgh hvor er det nogle fede gaver. Heldige asener, der er på gave med dig :-) God nytår søde Anne - vi ses lige pludselig og måske lige om lidt :-)

    SvarSlet
  2. Ej, sikke nogle fine ting du har lavet. De er godt nok flotte..
    Heldige modtagere :)

    SvarSlet
  3. Dejlige gaver du har lavet, dem kan jeg godt forstå at du har været stolt over at give væk

    Stine:)

    SvarSlet
  4. Hvor er det nogle fine ting, du har syet:)

    SvarSlet
  5. Ja jeg er bestemt til hjemmelavede gaver. Desværre er min familie ikke så kreativ, så det er ikke så meget hjemmelavet jeg får. Jeg laver dog gerne selv gaver til andre og jeg oplever bestemt at modtagerne bliver glade for dem. Sikke mange lækre gave du har lavet. Modtagerne må da blive jublende lykkelige- det er 1000 gange mere værd end alt det vi kan købe....

    Kh Mette

    SvarSlet
  6. Sikke smukke sager, du er go da:-)

    Er især top forelsket i tæppet øverst, og så billederne....

    Håber modtagerne blev meget meget glade

    SvarSlet
  7. Ej jeg elsker hjemmelavede gaver. I år blev der desværre i givet nogle. Andet end i pakkekalenderen på mit arbejde.
    Men jeg har planer om at det lille nye familiemedlem som kommer til sommer (min søsters) skal begaves med hjemmelavede lækkerier.

    SvarSlet
  8. Jeg er helt bestemt til hjemmelavet. Det er ofte de bedste gaver i virkeligheden:) Fine, fine sager du har fået syet!

    SvarSlet
  9. Hvor er det nogle flotte sager du har lavet!

    og ja, jeg synes hjemmelavede gaver er det bedste! Desværre kender jeg ikke så mange der er til det, så det blir' ikke til så mange.

    SvarSlet
  10. Sikke fine gaver, modtagerne kan kun være blevet glade ;O)

    SvarSlet
  11. Hvor er det dog nogle virkelig skønne ting du har lavet...de der billeder er bare for smukke! Man blir næsten draget af dem - er de svære at lave??

    Og både tæppe, kjole og sengetøj er super flot - du er da sluppet helt kanon fra at sætte drengefarver sammen, det ser da SÅ godt ud:-)

    Jeg elsker selv hjemmelavede ting, der er så meget mere tanke bag end det man køber...mere sjæl! Jeg vil også rigtig gerne give hjemmelavede gaver, men tiden er knap for mig efter min barsel er endt, så jeg får næsten aldrig lavet noget kreativt mere...desværre!

    Kh. Malene

    SvarSlet
  12. Sikke mange fine ting du har lavet, jer er også vild med de billederne, og super fine stoffer du har valgt til det første tæppe

    SvarSlet
  13. Mie: Tak ven..:) Og ja gerne ses lige pludseligt..;)

    Merete: Tak for det..

    Stine: Tak..;)

    Anne: Tak for det..:)

    Mette: Tak:) Jeg får også meget sjældent hjemmelavede gaver - udover strikkede sokker fra min mor og noget Karoline har lavet i børnehaven..:) Men elsker dem..

    Pimp me up: Takker..;)

    Louise: Tak! Det er også mine egne favoritter..

    Cecilie: Babyer er også dejlige at lave hjemmelavet til;)

    Malene: Tak;)

    Camille: Tak for det:) Det er også mest dem med børn i min 'kreds' der ønsker sig hjemmelavet;)

    Jane: Tak! Det gjorde de også - heldigvis;)

    Malene: Tak skal du ha'..:) De tegninger er ikke så svære - bare lidt øvelse;) Pyh - jeg frygter også for kreatiden når min barsel en gang er færdig...!

    Ævlebævle: Tak for det..:) Er også ret glad for det (meget) tøsede tæppe;)

    KH Anne

    SvarSlet
  14. Du er altså bare så god :) Jeg elsker også hjemmelavede gaver, desværre er der langt mellem at jeg får nogen! Til gengæld gav jeg selv en masse til jul :)

    Hvor kommer inspirationen til de dersens billeder fra? De er rigtig flotte!

    SvarSlet

Tak fordi du tager dig tiden til at kommentere herinde. Det betyder meget for mig - og gør mig glad;)
Kh. Anne