onsdag den 4. januar 2012

Ikke godt...

.. at være fuldstændig bidt af tegneriet....





I hvert fald ikke når vi skal holde barnedåb på søndag og jeg burde bage brød, vaske tøj, lave papirdekorationer eller andet lidt mere 'nødvendigt'..
Men jeg er hooked - og leger med forskellige ideer.. Nogle af dem involverer farve - og jeg er vist "nødt" til at investere i nogle Promarker tuscher. Jeg kan bare ikke beslutte mig for, hvilke farver jeg skal vælge.. Se bare alle de lækre farver her..

Indtil videre tager Frida og jeg en rolig start på dagen, med lækker morgenmad. Babs til hende og nybagt bolle med ost + friskpresset juice til mig.. Ahhhhh - barselslivet er ret lækkert..;)


Dejlig onsdag til jer også...

19 kommentarer:

  1. Ej, hvor er de fine Anne! Og mon ikke du når det hele alligevel? Gad da SÅ godt at have barsel lidt længere lige nu, så jeg også kunne hygge lidt endnu med the, boller, pen og papir frem for arbejde. ;)

    SvarSlet
  2. Det ser virkelig godt ud. Jeg har ikke fået begyndt endnu, men mon ikke at det skal prøves engang. Lige koncenterer jeg mig om at strikke til lillebror som ligger og sparker mig i blæren lige nu :-) Jeg har også hygget med hjemmebagte boller og en god kop kaffe her til formiddag - skønt at være hjemmegående!
    Kh Karen

    SvarSlet
  3. Melder mig i flokken af de der drysser rundt på barsel og STORnyder det.

    Jeg har faktisk også tænkt mig, at der skal prøves kræfter med det tegnen, har ikke fået taget hul på det endnu, men det rykker vildt i mig når jeg ser dine smukke tegniner! Glæder mig til at se, hvad du mere finder på :)

    SvarSlet
  4. uh ha ja lækre farver. Dem kunne jeg godt komme til at købe nogle af..

    Barselslivet er bare lækkert! nyd hvert minut..

    SvarSlet
  5. Skønne tegninger. Det er jo umuligt at vælge mellem alle de farver :)
    Mmm får helt lyst til hjemmebagte boller.

    SvarSlet
  6. Det der tegneri er altså meget, meget vanedannende! Men heldigvis på den fede måde :-)

    SvarSlet
  7. Det kan da være man snart skal med på den tegne-bølge dér! Ser skide godt ud Anne!
    Og ja barselsboblen er skøøøn!

    SvarSlet
  8. Det ser rigtig fint ud. De der artline tusser, kan de mon købes i panduro??

    SvarSlet
  9. Jeg har længe haft lyst til at prøver kræfter med de mønstre og når jeg ser dine smukke billeder, bliver jeg da endnu mere hooked. Men ja...man har det jo ofte med at overspringshandle lidt indimellem:) Håber du bliver klar til barnedåben uden for mrget stress og jag:)

    SvarSlet
  10. Jeg har længe haft lyst til at prøver kræfter med de mønstre og når jeg ser dine smukke billeder, bliver jeg da endnu mere hooked. Men ja...man har det jo ofte med at overspringshandle lidt indimellem:) Håber du bliver klar til barnedåben uden for mrget stress og jag:)

    SvarSlet
  11. Der er noget helt meditativt over at sidde og krusedulle. Fede mønstre du har gang i.

    SvarSlet
  12. Maiken: Jo mon ikke jeg gør;) Nyder også den her barsel - og vejret lægger jo ikke op til andet end indendørshygge;)

    Karen: Ja det er ret lækkert! Strik er også hyggeligt - mit holder lige pause;)

    Christina Ravn: Hyggeligt:) Du må prøve det af det er dejligt afstressende..

    Christina: I do!! Hvor meget har du tilbage? Og ja de farver.... Må vist investere..

    Line: Ja helt umuligt!

    Trine: Ja..;)

    Julie: Tak for det;) Ja den boble er guld værd..

    ffluwer: Tak! Det ved jeg faktisk ikke - mine er fra Bog & Ide..:)

    Malene: Du må i gang - men ja projekter er der nok af.. Mon ikke jeg når det hele..;)

    Malene: Tak..:)

    KH Anne

    SvarSlet
  13. :-) Det ser fint ud og lyder rigtig hyggeligt. Vil bare lige sige at man på ebay kkan købe de promarkers til en god penge også.

    SvarSlet
  14. Ved du om tuscherne kan bruges på krympeplast?

    SvarSlet
  15. Altså om det er permanent markers!? Synes nemlig ikke det fremgår af hjemmesiden...

    SvarSlet
  16. Louise: Tak for det..:)

    Marie Louise: Tak for tippet..:) Har også fundet en side i england - og der kommer man ikke helt på samme måde i klammeri med told..;)

    Malene: Mener du promarker tuscherne..?:) For det ved jeg ikke - dem har jeg ikke endnu.. Artline pennene er fiberpenne så dem tror jeg ik er gode til krympeplast..:) Men ved det ikke med sikkerhed..

    Kh Anne

    SvarSlet
  17. Ja, jeg mente promarker tuscherne. Jeg mangler sådan nogen i fine farver, som jeg kan bruge på krympeplast. I boghandleren har de kun sorte, blå og røde permanent markere, men giv endelig lyd, når du har fået dem anskaffet og afprøvet:)

    SvarSlet
  18. Hej (: Rigtig fine tegninger. Hvad bruger du af papir? Og hvor køber man det?

    SvarSlet

Tak fordi du tager dig tiden til at kommentere herinde. Det betyder meget for mig - og gør mig glad;)
Kh. Anne