søndag den 1. januar 2012

Julens gaver og godt nytår..

Godt nytår!
Jeg håber, jeres aften var, lige som I ønskede den..;)

Når sådan et helt nyt år ligger ubrugt forude, bliver jeg let lidt tænksom - og ofte rørstrømsk. Jeg glæder mig til de ting, som er planlagt og i støbeskeen, til overraskelser og forhåbentlig mere overskud end 2011 kunne byde på.
Jeg ser frem til endnu et år med bloggeriet - det giver og sætter gang i meget. Så en stor tak for jeres 'følgen med' og feedback herinde i det seneste år. Det giver endnu mere gnist! Jeg glæder mig til at blogges ved resten af 2012.

Det er ikke meget jeg har været på bloggen den seneste uge - derfor denne ordentlige smøre af et indlæg.
Vi har i den grad holdt ferie. Julen og juledagene tilbragte vi i Sønderjylland hos min svigerfamilie og ellers har vi hygget herhjemme uden fyldt program for en gangs skyld. Nytårsaften fejrede vi her med besøg af min søster + familie. En stille og sjov aften med god mad, spil og lækker vin (til alle de andre;)..

I dag hygges i lavt tempo, med spil, tv og rester. Og jeg ser tilbage på en skøn jul og dejlig ferie. En af feriens materielle glæder var mine fine julegaver - de var så lækre og pynter allerede herhjemme.

# Den længe ønskede ælling fra Hans Bølling


Den har fået plads sammen med mine andre favoritter på den gamle ikke istandsatte kommode. Favoritterne har fået selskab af blomster i sart lyserød, der minder om forår.

# 2 Mano kopper i varm orange - elsker deres buttede udseende

# En lækker bog fra Claus Meyer - med lækre opskrifter

# Det smukkeste ur fra Casper og pigerne. Købt hos urkompagniet

# Fra mig til mig....;) Jeg forelskede mig ved første øjekast - og den passer bare fint ind herhjemme.

Derudover fik jeg cremer, mascara, en dug, henkogningsglas og ikke mindst en überanvendelig salatslynge..

Manden min starter først arbejde på onsdag, så vi har lige et par dages ferie sammen endnu. Men de skal nok gå stærkt med forberedelse og gøren klar til Fridas barnedåb på søndag.. Der skal både bages masser af brød, laves tærter, laves pynt og ikke mindst købes en fin og ammevenlig kjole til dåbsbarnets mor..

I må nyde årets allerførste aften..

11 kommentarer:

  1. Uhmm hvor lækkert med nye gaver!

    Rigtig godt nytår, og ja, glæder mig også til et nyt år hvor vi blogges ved!!

    KH

    SvarSlet
  2. Din blog er så hyggelig at følge, så jeg glæder mig til at kigge med i år også :-) Dejlige gaver, sikke et flot ur, wauw! Godt nytår.

    SvarSlet
  3. lækre sager :)
    Godt nytår

    SvarSlet
  4. Sikke lækre gaver - dem kan jeg godt forstå du er yderest tilfreds med!

    Rigtig godt nytår til dig og dine, Anne. Jeg glæder mig til vi blogges ved i det nye år - og måske vi 2012 også bliver året hvor vi mødes? Måske vi skulle gøre alvor af krea-hyggen i Holstebro? Jeg vil i hvert fald gerne være med til at arrangere, hvis der er behov for det.

    Kh Louise

    SvarSlet
  5. Fin ny header i øvrigt! Den er sådan lidt forårsfrisk :-)

    SvarSlet
  6. Sikke lækre gaver du har fået, det må jeg sige.

    Og rigtig fin din nye Header... Du har da slet ikke brug for hjælp, her er super fint :-)

    Godt nytår til jer, og rigtig dejlig barnedåb når i kommer der til.

    SvarSlet
  7. Guld gaveregn.
    På den skole, hvor jeg arbejder, står der i billedkunstlokalet(!) en stol magen til din. Den er noget slidt efterhånden, men jeg overvejer kraftigt at give den et nyt hjem til sommer, når skolen lukker.

    SvarSlet
  8. Sikke nogle dejlig gaver Anne:-)
    Tak for et godt bloggerår:-) Og godt nytår:-)
    Kh Ninna

    SvarSlet
  9. Så skønne og flotte gaver.
    Hjemlig hygge i ferien er så skønt. Jeg elsker, når vi ikke skal noget, faktisk.
    Rigtig godt nytår til dig og dine.
    Jeg ønsker jer en skøn barnedåb på søndag.
    På genblog i 2012 - jeg glæder mig til at følge med hos dig.
    Kærlig hilsen Louise

    SvarSlet
  10. Tak for det tøser..:)

    Dolls - Louise: JA jeg er i hvert fald klar på hygge - måske jeg lige sender en mail;)

    Malene: Åh - den må du da gi' et nyt hjem:) De er ret fine og gode at sidde i;)

    KH Anne

    SvarSlet

Tak fordi du tager dig tiden til at kommentere herinde. Det betyder meget for mig - og gør mig glad;)
Kh. Anne