fredag den 6. januar 2012

Børnekunst

Det er ikke meget kreativt, der fylder lige nu - medmindre man kan kalde brødbagning for kreativt?
Selv mine tegninger holder nu pause, fordi jeg er gået ind i "pres-fasen" - nu er tiden ved at være så knap, at jeg er nødt til kun at lave de ting, der skal være færdige til barnedåben. (derfor jeg giver mig tid til at blogge tsk tsk)

Men så er det godt, at Karoline kan sørge for det kreative indspark.


På tavlen i køkkenet har hun tegnet mennesker - det er mig nederst og moster øverst.


Jeg synes, det er så skønt at se udviklingen i hendes tegninger.. Også selvom jeg ser en anelse sur ud...;)

6 kommentarer:

  1. Jeg fandt lige din blog i dag. Glæder mig til at følge dig. Sikke en dygtig kunstner, du der har boende.

    SvarSlet
  2. Jeg synes hun gr det ret godt den bette :)
    God dag på søndag

    SvarSlet
  3. Hvor er de skønne de tegninger. Held og lykke med dåben.
    Kh. Malene

    SvarSlet
  4. Årh, de er da skønne!
    Mine drenge (knap 3 og knap 1½) tegner indtil videre ikke så meget, man kan se hvad er, til gengæld tegner de gerne på væggen i ethvert ubevogtet øjeblik!

    SvarSlet
  5. Er vild med børnetegninger, præcis lige der hvor det begynder at ligne noget. Derfor har jeg også leget med at overføre Mads' til stof ved at brodere - måske det var en ide med Karolines tegninger når I er på den anden side af dåben?

    Håber I når det hele og at I alle får en god dag ;o)

    SvarSlet
  6. Danagonia: Velkommen til..;)

    Heidi: Jeg synes også de er søde;) Og tak...

    Malene: Ja - så skønne:) Og tak søde..

    Eva: Uh - væggen... Der er Karoline vist meget pige heldigvis - men hendes bord er altid tusch dekoreret..;)

    Pia: Elsker også de små udtryk i tegningerne.. Det var måske en idé - lyder fint.. Men kan jeg brodere??

    KH Anne

    SvarSlet

Tak fordi du tager dig tiden til at kommentere herinde. Det betyder meget for mig - og gør mig glad;)
Kh. Anne