søndag den 22. januar 2012

Mangler små bidrag....

Stofsamlingen herhjemme er på det seneste hovedsagligt blevet udvidet med et bestemt formål. Nemlig børne- og "motiv"stoffer til legetæpper til pigerne.
Jeg har samlet en masse mindre stykker af mine favoritter - økonomien er ikke til andet;) - og nærmer mig målet... Men jeg kunne godt bruge lidt flere små lapper - enten farvevarianter af dem, jeg har i forvejen eller andre i samme stil.. Kan du måske hjælpe?

Mit behov er bare minimum to lapper á 15x15cm af hvert stof. Og jeg bytter gerne med alm. retrostof, hæklede dyr, lapper af det børnestof, jeg har meget af eller bare helt almindelig betaling...
Hvis du kan hjælpe, må du meget gerne kommentere her - eller sende mig en mail..;)

I dag er endnu en stillesiddende dag, så jeg har haft fat i den lille samling



De to øverste billeder er mine favoritter og der er jeg meget interesseret i farvevarianter..








Så skal jeg bare ha' besluttet om jeg skal supplere med blomstrede retrostoffer og lave tæpperne i regnbuestil - ligesom dette enormt flotte tæppe - eller mere tilfældigt sat sammen.
.
Og hold øje, når vi nærmer os den 1. februar - så har jeg nemlig samlet denne bunke, som jeg sælger ud af. Vi har nemlig endnu en gang byttet om på værelserne herhjemme og det gav anledning til lidt sortering..:)


Dejlig søndag aften til jer...

28 kommentarer:

  1. Jeg ka ikk helt finde ud af (Sowwy) om der er noget bestemt du søger til tæppet ?

    Jeg skal have ryddet en smule ud i mit, så måske kunne jeg finde noget deri ?

    SvarSlet
    Svar
    1. :) Søger stof i stil med det viste - enten farvevarianter af dem jeg har i forvejen eller lignende stoffer..:) Sig endelig til, hvis du skal af med noget..
      KH Anne

      Slet
  2. Hej Anne

    Jo her kan jeg vist godt hjælpe lidt.

    Kh. Mette

    SvarSlet
    Svar
    1. Lyder godt;) Mange kommer jo i forvejen fra din samling..
      Kh. Anne

      Slet
  3. Hvor er det nogle fine stoffer - er dybt misundelig på flere af dem, særligt det orange med æbler / hjerter. Hvis du ikke allerede har fået opfyldt dine ønsker, kan du bare sende en ønskeseddel , så finder vi ud af noget.
    Kh Line

    SvarSlet
    Svar
    1. Lyder godt..:) Jeg sender en mail.. Har måske nok af det orange til bytte;)
      KH Anne

      Slet
  4. Hehe...kan se vi har stort set den samme samling - dog har du et par farvevarianter mere end mig af nogen af dem, så jeg kan vist ikke rigtig hjælpe, men glæder mig til at se nærmere på de stoffer du sælger ud af:)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja - har godt bemærket vi samler lidt det samme;)
      KH Anne

      Slet
  5. Det ser godt nok fint ud! Det eneste børnestof jeg har, er med 101 dalmatiner, men det passer måske ikke rigtigt ind. Ellers må du gerne få et stykke af det :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. ;) Sødt af dig - men tror ikke lige det er til denne lejlighed.. Har også selv bambi og smølfer - men de passer ikke helt ind;)
      KH Anne

      Slet
  6. Kan desværre ikke hjælpe med stofferne, men det vil være super flot i regnbuestil som Mirjams :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det er SÅ flot! Overvejer stadig om det skal være sådan..;)

      Slet
  7. Det orange med hvide 'kløvere' på det nederste billede har jeg i brun. Og så har jeg graziela hjerterne i turkis, men det er ikke retro. Hvis det kunne være noget så send mig en mail:)

    SvarSlet
  8. Hej Anne,
    Jeg har nogle stykker du ikke har. Det gule med hvide hjerter, har du meget af det? Og det lille med små hvide blomster på første billede?

    SvarSlet
    Svar
    1. Noget du måske kan undvære lidt af..?:) Det gule har jeg ikke så meget af, men kan undvære et par lapper og det lilla har jeg lidt mere af...
      KH Anne

      Slet
    2. Ja jeg vil gerne bytte lidt. Kan lige sende dig nogle billeder... Bliver lige en af dagene her i ugen..

      Slet
  9. Sikke en fin samling du har, jeg kan desværre ikke hjælpe, vil bare lige rose din fine samling og jeg er nok mest til blandet farver og stoffer i tæpper :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Jeannett..:) Jeg tror jeg skærer lapperne og prøver at lægge det på begge måder - det er vist vejen frem for at finde ud af, hvad jeg vil..:)
      Kh Anne

      Slet
  10. Dejlig samling, det kan da kun blive godt;-)
    Jeg har desværre ikke rigtig det store lager jeg kan hjælpe dig med!
    Men jeg glæder mig da til at se dit færdige resultat:-)

    SvarSlet
  11. Er du interesseret i røde elefanter i bytte for lilla elefanter...? Mvh Louise

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Louise..
      Det overvejer jeg lige..:) Har nemlig ikke meget af de lilla og vil gerne ha' til et par andre projektdetaljer:)
      KH Anne

      Slet
  12. Kan også se du har småfolk lilla æbler....det har jeg i grøn, blå og lyserød, hvis det var noget. Mvh Louise

    SvarSlet
  13. Småfolk æblestoffet har jeg vist også i en del farver, hvis det kunne have interesse!? I hvert fald som jeg kan undvære et par lapper af.

    SvarSlet
  14. Hold da op, sikke en flot samling. Jeg kan desværre ikke hjælpe dig med noget stof, men glæder mig rigtig meget til at se tæppet færdigt :)
    Kh.Lena

    SvarSlet
  15. Jeg kan desværre heller ikke hjælpe med noget stof, men jeg glæder mig til dit stofsalg- kan allerede se, at jeg skal være hurtigt ude, for det grønne blomstrede du har, det MÅ jeg bare eje lidt af :)

    SvarSlet
  16. Sikke en flot samling.
    Hvor køber du det stof henne?

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak..:) Jeg har samlet i et par år - køber både på Trendsales og ved andre bloggere.. Er også heldig i genbrugsbutikker en sjæålden gang..:)
      Bloomerskids.dk er der også mange fine stoffer:)
      Kh Anne

      Slet

Tak fordi du tager dig tiden til at kommentere herinde. Det betyder meget for mig - og gør mig glad;)
Kh. Anne