torsdag den 5. januar 2012

Selvforkælelse...

Jeg er en af de mange, der lider af meget tørre hænder, når vinteren melder sig..


I år har ansigtet også godt af kærlig behandling efter en graviditet med et minimalt forbrug af cremer (eller minimalt med penge til de lækre gode cremer uden for meget fy fy i).. Så da jeg fik budet om disse godter, sagde jeg straks "ja tak" til lidt selvforkælelse..

Det er disse 4 lækre produkter fra Decubal.


Indtil videre er jeg ret afhængig af håndcremen og ikke mindst showeroil'en, som giver barnenumseblød hud.
Bodycremen er god mod mine tørre albuer - den hjælper uden af være for fed.. Ansigtscremen har jeg kun brugt et par dage, så det er vist for tidligt at sige andet end, at den virker vinterlækker!

Du kan læse mere lige her..

2 kommentarer:

  1. Hejsa, faldt over din blog. Og melder mig som fast læser. Glæder mig til at følge dig :) Kh Line

    SvarSlet
  2. Det lyder rigtig lækkert. Jeg er også nærmest afhængig af håndcreme og har overtalt rengøringspigen til at stille en god, fed en i lærerkøkkenet som frynsegode :)

    SvarSlet

Tak fordi du tager dig tiden til at kommentere herinde. Det betyder meget for mig - og gør mig glad;)
Kh. Anne