lørdag den 14. januar 2012

Små ting

En dejligt sløv dag med de små ting i fokus. Lillefisen blev vaccineret i går, hvilket resulterede i, at jeg har sovet med en lille feberbaby i armhulen hele natten.. Så tempoet er ikke så højt - Karoline er heldigvis på legedate hos en børnehaveveninde, så hun kan få brugt noget energi.

Jeg hygger med den forsømte hæklenål, mens Frida bobler og manden ordner udenfor.

Jeg hækler i det lækreste uld og resultatet skulle gerne blive et pandebånd i stil med dette


Og så bander jeg gevaldigt af min computer!!! Den driller - nogle blogs kan jeg slet ikke åbne, andre (heriblandt min egen?!) kan jeg ikke kommentere på - den laver bare blank side - og skærmlyset går for et godt ord.. Så hvis jeg ikke får kommenteret rundt omkring, er det altså bare derfor. Teknik! Sådan noget skal bare virke.. Sig lige til, hvis du ved, hvorfor det driller ik'..?!

Senere må jeg hellere komme lidt op i tempo - Frida og jeg skal til kandidatfest hos min ældste skønne veninde, som lige er blevet læge. Hygge, snak og lækker mad er da et program, man kun kan se frem til..;)
God weekend til jer..

4 kommentarer:

  1. Ser hyggeligt ud det du hækler. Er det mon et pandebånd?
    Ang det med blanke sider... Så er det ikke din com men blogger, den er gal med. Det sker hos flere (inkl mig selv)har jeg læst.

    SvarSlet
  2. Hej Anne
    Jeg er også godt træt af det med at kommentere, jeg kan ikke i Internet Explorer men fx godt i Firefox... meget mærkeligt og p.... irriterende.
    Pandebåndet ser skønt ud, det har jeg også kigget meget på :) Skal du også have kontrast samling eller en samling i samme grå?
    God aften i aften!
    Kh Mette

    SvarSlet
  3. Åh håbet lille Frida bliver hurtigt frisk igen.
    Dejligt hækleri du har gang i - et fint pandenånd. Jeg tror også at jeg vil kaste mig ud i et.
    Jeg har også problemer med at kommentere, det er 3. gang jeg forsøger her hos dig og på min egen driller det også, øv det skal bare virke!
    God lørdag til jer

    Kh Kristin

    SvarSlet
  4. Jeg har heller ikke problemer med blogger og har aldrig haft det, men jeg bruger også kun Firefox (Anbefales! Det er hurtigere og meget bedre end Explorer og kan hentes ganske gratis) Så jeg ville nok overveje at skifte standardbrowseren ud til Firefox. Explorer er generelt ved at blive en ikke særlig brugt browser, som overhales af nye og bedre af slagsen, så jeg kunne forestille mig, at Firefox og andre browsere har førsteprioritet, når folkene bag blogger laver opdateringer, og så må Explorer brugerne pænt vente til det bliver deres tur.. ;)
    Kh Line

    SvarSlet

Tak fordi du tager dig tiden til at kommentere herinde. Det betyder meget for mig - og gør mig glad;)
Kh. Anne