mandag den 23. januar 2012

Til kulden

I går blev jeg endelig færdig med mit "projekt-mens-jeg-er-syg"-pandebånd. Meget passende til den kolde mandag...;)


Det er hæklet efter denne fine opskrift - dog har jeg lavet samlingen foran lidt anderledes.


Det lette og forholdsvis kortvarige arbejde tiltaler mig lige nu, så jeg er gået i gang med endnu et pandebånd. Den her gang er det strikket - og der skal laves et til både Karoline og mig..

Dejlig mandag til dig - måske med solskin ligesom her..;)

2 kommentarer:

  1. Lækkert og perfekt til en frost-klar mandag....

    Kh Mette

    SvarSlet
  2. Hvor fint Anne :) hvilken opskrift bruger du til den strikkene model?? Sådan et har jeg nemligogså i tankerne :)

    SvarSlet

Tak fordi du tager dig tiden til at kommentere herinde. Det betyder meget for mig - og gør mig glad;)
Kh. Anne