tirsdag den 28. februar 2012

Weekend

Vi elsker at fylde vores weekender med besøg, planer og aktiviteter. Men lige så højt elsker vi de der weekender næsten uden planer. Hvor der er god plads til spontane idéer, masser af leg og aktiviteter herhjemme.
Inden en marts måned med weekender fyldt af planer og ture ud af huset, tog vi en helt afslappet én af slagsen. Tiltrængt med stille hygge, forsøg på indhentning af søvn, lækker mad og ture ud i solskinnet.

Elsker elsker elsker tulipaner

I sofaen - benene oppe og god the på kanden

Yndlingstilbehør - asparges stegt på panden sammen med lidt smør og flagesalt

Buket til mor fra Karoline 

Farver på hylden - bagte næsten udelukkende efter disse bøger i weekenden

 Karoline nyder hygge med tegning, tyggegummi og god musik

Lillefisen brugte tiden på sine nye moves - trille til siden og lave sprut og lyde med spids mund;)

Behøver jeg sige, at mit humør var dejligt opladet til en ny uge mandag morgen?
At min iPhone gik i sort mandag formiddag fik så hurtigt taget toppen af det gode humør... Altså..!
Ha' en dejlig tirsdag.

12 kommentarer:

  1. Skønne billeder - det kan kun have været en skøn weekend! :)

    SvarSlet
  2. Lækre billeder, dejlige piger og det lyder som en god weekend i mine øre :o)
    Jeg er også vild med tulipaner, de er flotte, både alene og i en kæmpe buket ;o)

    Lad ikke teknikken få has på det gode humør, det er det SLET ikke værd jo ;o)

    God dag og uge..

    Kh Tina

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak for ordene Tina:) Og nej det er teknikken ikke værd - men er ski vist blevet afhængig af den;)
      Ha' en dejlig dag...

      Slet
  3. Dejlige billeder

    Vi har det på samme måde med weekenderne...på en eller anden måde bliver de næsten altid booket op med aktiviteter alligevel.

    Surt med din Iphone...uuh jeg elsker min, og kunne da slet ikke undvære den!
    God dag.

    KH Mia

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja - og aktiviteter er også dejlige - men den der 'hvad skal vi finde på i dag'-følelse er også lækker;)
      KAN heller ikke undvære den..! Håber den kan laves..:)

      Slet
  4. Skønne billeder :) Og dejligt med en weekend uden planer :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak:) Og ja - her nyder vi dem i hvert fald..

      Slet
  5. Det lyder fornuftigt at puste ud engang imellem.

    SvarSlet

Tak fordi du tager dig tiden til at kommentere herinde. Det betyder meget for mig - og gør mig glad;)
Kh. Anne