lørdag den 15. september 2012

Smuksakker i stuen

Vi har lavet om i stuen igen og leger lidt med indretningen endnu en gang.
Et gammelt køkkenskab har, efter halvandet års venten på loftet, fået maling og er kommet op i stuen. Det giver det helt rigtige til rummet - nu skal der bare fyldes lidt på hylderne.


Min gamle slidte kommode med pynt


Karoline maler massevis af billeder - mit gamle lange forklæde fra Ikea er perfekt til formålet.


Frida og mormor fjanter - billederne er taget f.b. (= før bid) derfor intet stort rødt mærke på kinden.


Tænk at vi snart skal holde 1års fødselsdag - det går da alt for stærkt

Lidt nyt gammelt - jeg er især vild med de to gule skønheder til højre.


Ellers suser ugerne af sted i et hæsblæsende tempo. Opstarten på det nye skoleår kræver altid mange kræfter, møder og planer. I år er bestemt ingen undtagelse - og når jeg så samtidig skal samle op på lp-møder fra sidste år og ikke mindst generere fra barselstempo til max hastighed, så tager det altså størstedelen af min energi. Resten bruger jeg på familien. På leg, hygge og hverdagstrummerum med pigerne og min stakkels mand, som er sat lidt i stå af en hjernerystelse.

God lørdag til jer.

11 kommentarer:

  1. det ser drøngodt ud med hængeskabet, godt du lod skufferne rå... og dine piger er bare yndige :) det der bideri, det lyder godt nok heftigt, har nu set op til flere der har vist lign. på instagram og er helt og aldeles målløs... at bide er for mig en måde at vise afmagt på - og det hos små børn??? jeg kender det overhovedet ikke og det chokere mig virkeligt... håber at jeres dage snart normaliseres lidt - det er bare hårdt at starte op igen... go weekend :)

    SvarSlet
  2. Hæs og blæs - heldigvis er det også sjovt - kunsten er vist at finde de små åndehuller indimellem:-) god lørdag til dig søde veninde:-)

    SvarSlet
  3. Det er super fint, dit skab! Dejligt endelig at have fået det op på rette plads.

    SvarSlet
  4. dejlige billeder:-) Jeg har nøjagtig samme skab til at stå og vente på en istandsættelse:-)

    SvarSlet
  5. Skønne billeder Anne og elsker den gule Flowerpot lampe, og kommode:) altid skønne billeder:)

    SvarSlet
  6. Skønne billeder - er vil dmed møblet og de skønne stoffer. Håber snart manden er påhøjkant igen :-)

    SvarSlet
  7. Hvor er skabet fint med træskufferne. De klæder virkelig den gule lampe!

    SvarSlet
  8. Det vægskab er så fint, og jeg synes, det er så smukt med skufferne i det originale træ. Det står godt til de gule lamper.

    SvarSlet
  9. Skabet er helt perfekt med de råtræskuffer. Det er godt det kom ned fra loftet.

    Jeg bliver helt nostalgisk når jeg ser det øverste gule stof, da mine forældre har vattæppe i det, og har haft det siden 70'erne. Det har jeg puttet under mange gange. :)

    SvarSlet
  10. Hvor er det fint at skufferne ikke er malet.
    Skønne piger :)

    SvarSlet
  11. Lækkert skab!! Vi har også hængt vores op for kort tid siden.

    Jeg kan godt lide, at din kommode får lov til at være lidt slidt. Det ser godt ud. Men det gør alt måske med ællingen ovenpå? ;)

    Det er nu nogle yndige piger, du har!!!

    Inden længe er det din tur til at få tilbuddet om at købe mine rester af fuglestof. Jeg skriver lige så snart, jeg ved, hvad der er tilbage. :)

    SvarSlet

Tak fordi du tager dig tiden til at kommentere herinde. Det betyder meget for mig - og gør mig glad;)
Kh. Anne